Mânzatul nu e viţel ?!

Comentez şi eu, ca tot omul, pe diverse site-uri sau bloguri. Pe cele bune comentariile vin de la sine, pe cele mai puţin interesante, dar cu trafic mare, comentez de complezenţă. Scopul final e simplu: pe lângă vizitatorii aduși de Google („câţi bani pot să iau de la bancă dacă am salariu minim pe economie ?”), încerc să atrag şi alţi cititori.

Pe imobiliare punct ro am răspuns la un moment dat unor întrebări puse de către cumpărători. După câteva răspunsuri însă am fost blocat. Se considera probabil că le stric karma.

Pe blogul ce se autointitulează cel mai citit blog din România am fost blocat la un moment dat (nu fusesem decât niţel ironic cu privire la preţurile apartamentelor), apoi pus în moderare şi în cele din urmă blocat definitiv. Bănuiesc că am fost acuzat de spam, deşi comentariile mele erau destul de rare şi de cele mai multe ori, nevinovate. Totuşi, având în vedere că autorul blogului avea (sau încă mai are) de vânzare un imobil, pot înţelege reticenţa lui. Nu poţi vorbi de funie în casa spânzuratului, nu ?

Pe alte bloguri m-am luat în beţe cu autorii pentru că vorbeau despre lucruri ce le sunt de fapt străine. Uneori am reuşit să mă fac înţeles, alteori nu. Nu-i bai.

Dar ultima păţanie chiar nu o înţeleg. Urmăresc câteva bloguri culinare. Unele, fantastice. Pe unul dintre ele, al unui bărbos simpatic (dar ale cărui rețete mi se păreau în ultima vreme cam plicticoase), am pus o întrebare sinceră, deoarece autorul vorbea despre carnea folosită într-o reţetă: cică vițelul e cel mai bun, mânzatul e ok. Pentru mine cele două substantive denumesc acelaşi animal, dar poate că mă înşel, aşa ca am întrebat sincer: „Mânzatul nu e sinonim cu viţelul ?” Nu numai că nu mi s-a aprobat comentariul (ce ţi-am căşunat, nene ?) şi bucătarul a pierdut un fan, dar enigma persistă.

Prin urmare: de când viţelul nu mai e mânzat ?

5 răspunsuri la „Mânzatul nu e viţel ?!

  1. DEX: ” MÂNZÁT, -Ă, mânzați, -te, s. m. și f.= Vițel înțărcat, a cărui limită de vârstă variază, după regiuni, între câteva luni și doi ani.” – Deci ar fi o mica diferenta, Probabil barbosul e unul foarte exigent.

Lasă un răspuns

