Dialoguri în zona crepusculară (III)

Dialog

– Da’ Isărescu ce e ? Ministrul economiei ? A, ceva la BCR.

***

– Şi alte venituri nu aveţi ? Bonuri de masă ? Mai putem lua în calcul şi salariul soţiei. Staţi, că l-am pus deja. Atunci mai puteţi veni cu alți garanţi, până în 65 de ani, de exemplu părinţi, chiar dacă sunt pensionari. La veniturile pe care le-am luat deja în calcul nu pot să vă dau o rată mai mare de 1000 de lei.

***

– Creditul în euro e mai bun. De ce ? Pentru că dobânda e mai mică. Oricum, nu mi-am bătut capul prea mult: văru-miu lucrează la bancă şi aşa mi-a zis, să fac credit în euro că e mai avantajos decât cel în lei. Mai multe nu l-am întrebat şi sincer nici nu mă interesează.

***

– Mi-e şi ruşine, că mă întreabă colegele: toţi copiii lor şi-au făcut rate, numai al meu stă în chirie, nu ştiu ce naiba are în capul ăla.

***

– Îmi tot spune taică-miu să facem rată, că şi ei au făcut când erau ca noi şi n-au murit. Şi m-a pus dracu’ să-l întreb cât plăteau ei pentru rata la CEC pentru apartamentul de 2 camere: cică vreo 300 de lei. Iar cei ce locuiau cu chirie la stat plăteau şi mai puţin, doar vreo 100 de lei. Da-da, fix ca acum.

7 răspunsuri la „Dialoguri în zona crepusculară (III)

  1. Tata: nu înţeleg ce te disperi atât și ce nu ești mai optimist. Eu, la vârsta ta, eram optimist, spărgeam lumea in două.
    Eu: la vârsta mea statul comunist ţi-a dat serviciu și casă (de ales între două). Și eu aș fi optimist…
    Asta legat de treabă cu cumpărarea casei de la stat.

    • De ce de ales intre doua ? Serviciul era asigurat (ma rog, unde primeai repartitie, depindea si de profesia aleasa) iar apartamentul venea oricum (plateai tot 30 de ani, dar conditiile de creditare erau altele:dobanda mica, fixa, credit in lei). Nu ca as vrea sa fi trait vremurile alea, dar ar fi bine ca parintii sa realizeze totusi ca noi traim alte realitati.

      • salut, dupa parerea mea, ultimul ecou a colegului @colectionarul…. loveste cuiul in cap. fiecare vede situatia lui. resp. argumenteaza din pozitia lui si a experientelor facute si traite.
        @ Florin-e, eu am trait acele vremuri. Am plecat in luna Aprilie 89 din tara. In Decembrie 89 iati facut aerisire in cap cizmarului. Pina la acea data muncisem ca. 9/10 ani sub comunisti. Din pacate (sau din fericire ?) nu toate au fost asa cum se discuta in ziua de azi, resp. cum insinuezi partial si tu….
        Nu vreau sa-ti umplu site-ul din nou cu aberatiile mele, deci te las….

Lasă un răspuns

